Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

~ seLaMaT BerTuNaNG WaN MaiSArAh & wAn ZaRimAN ~

maisarah & me


musketeers


ehem...ehem...ambil aura!!!


smiiiillllleeeeeee


3 couples of the year

Alhamdullilah...


At last one of my best friend lagik dah engaged...bestnyaa...so happy sbb dah ada yg diikat...


lepas nih mesti quite bz with the preparation for wedding day plak...mmm...that's how the life go on and on...tak sedar times go by so quickly....dah tua dah rasa...hehehe...aku nih bilaa laa plak si MOHAMMAD GHAZALI nak msk minang nih??so sick nak menunggu...hehehe...(p.s to my ayang: jgn mare!!i love u)..hehehe...so...check it out for the wan maisarah's engagement day...so cantik...I LLLIIIKKKKEEEE!!!for your information (nak mencapap gak ni) hehehe i also take part masa wat preparation..hehehe...wat paper bag for tahlil's guest...hehehe...thanks to me...hakhakhak...ok laaa..visit my fotopages at http://tinakhamis.fotopages.com/ for maisarah's engagement foto...ok....chow cin chow

0 comments: