Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

*~OuR hOmE~*

we are moving...we live togeder geder dah sekarang...hehehe...barulaa rasa idup hasben and wife...where is our house ek??at Taman Bukit Mewah, Kajang....

sebab sebab saya memilih Kajang sebagai tempat bermadu kasih dan membina mahligai bahgia *cceewwaahhh macam ayat P.Ramlee aih....

[1] sebab dekat dengan tempat kerja saya...hanya langkah highway jaa...tapi jangan langkah ngan kaki yee..langkah ngan keta *nak mampuih ka...laki aku tak dak bini sat gi...

[2] sebab situ umah teres...tak de tangga-tangga nak panjat bagai..parking sangat senang...porch pon besar...lagi pula my hasben tak suka umah tinggi-tinggi ni (gayat) *plus - senang saya nak jemur kain kena matahari terus...

[3] ermm...apa lagik ek??hah...kawasan strategik...dekat highway, banyak tempat makan *sebab wife dia malas masak..kekadang je rajin terlampau....

[4] and ofkos sewa murah....tapi kan suasana kejiranan sangatlaa tidak best...banyak India import yang keja kilang dok situ...agak kurang safety laa...tapi ada guard...mmm...still not safe kan..kan...

[5] banyak tempat makan....ooppss dah tulih...apa lagi ek??errmmm...tak de dah kot...nnt ada saya update lagi yer...

so, readers please come...jangan malu-malu...sila laa melawat ke pondok kami yang tak seberapa canggih...huhuhu...see ya on the next post....adios....

0 comments: