Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

~* TiNGgaL KeNaNGAn *~


Saya suka lagu ni...

Sekali dengar terus minat.. Lagu lama di 'tribute' balik oleh Salem...

Penyanyi asal lagu ni Caramel * artis mana tak tau plak * tapi, tempo dia slow... Salem tribute jadi tempo sedap..

Sila klik sini kalo nak dengar... Gerenti layan....



TINGGAL KENANGAN

Pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan


ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih

pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan


ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih

jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih

pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan.......................................



p/s: aku keja nyanyi lagu ni jee 24/7... laa laaa laaa laaa

0 comments: