Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

Cari Jodoh


Currently, tengah layan lagu ni.. Aku tak tau laa samada lagu ni dah lama or baru ke or di tribute balik ke.. Lepas dengar one time, terus rasa best... Layan jee... Lagu Indon memang sedap kan.. Napa lagu kat Mesia ni tak mo wat sedap-sedap macamni?? Asyik lagu cinta, putus cinta, curang, macam-macam berkait cinta... Cuba compose lagu best-best yang tak berkait ngan cinta * tapi aku suka lagu Yuna walaupon ada cinta-cinta gak.. aci?? *


Sila layan sekejap yee lagu ni pastu komen tengok apa anda rasa * ceeewaahh *




Apa salahku
Apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku


*
Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan


**
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku


***
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau


Back to *, **, ***


Ibu bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku


Back to ***
p/s: click kat tajuk lagu untuk dengar lagu ni ...




0 comments: