Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

~* HaRi BerSoSiaL BerSaMa TemAn-TemAN *~


Hah... Catat rekod sejarah Presint 9, arini bangun awal di kala hujung minggu... Kenapakah??
Yaa... Ini angkara teman-teman mahu datang bersosial di rumah ku...Seperti biasa harus sediakan menu untuk mereka melantak... And untuk senang kan keja, apa kata kita pi sevey Carrefour Alamanda dulu baru tau nak masak apa.... hiksss * alasan pagi-pagi buta nak pi ukuq bangunan *

Dalam list arini Che Pah nak mai * first time ni nak melawat umah aku * after almost dekat 2 tahun aku kawen... So, kena sedia menu menarik jugak sebab para doctors nak mai buat spot check * ya... mereka suami isteri adalah doctor - doctor rock actually *

Memandangkan aku nak masak menu yang agak menarik untuk petang  so, makan tengahari adalah disediakan di kedai mamak Presint 9 * seb baik muka laki aku tak macam mamak lagi * hikkss...
Bertungkus lumus aku masak sambil mengemas umah yang agak selerak 
* besa laaa.... orang nak mai baru nak kalut... kalo takat Own jaa aku tak heran...hihihi * kan Own kan...

While tengah tunggang langgang kat umah sorang-sorang * suami saya keluar pegi sevis keta *... Haa aa... Time-time camni laa dia kalut nak sevis keta... Biaq bini bersilat kat umah sorang-sorang.... Seb baik Che Pah ngan Own call lambat sket sampai.... Dan laa aku perosah umah yang macam tongkang pecah nih dulu....

Menu adalah ~ Bihun Soto dan Bubur Kacang + Durian... Che Pah plak bawak eskrem.... Own??? Hehehehe... Bawak perut..... * jangan mare aa Own *

Gambaq sekitar majlis poya-poya adalah tidak di ambil kerana cameraman sangat sibuk dan jugak kami sangat sibuk bergosip sampai terlupa nak snap gambaq... Ampun yaaa....



p/s : mahu resipi yaa??? saya malas nak taip laa... PM me or nanti saya buat post lain bila dah rajin * bila tu?? hikkss .. *


0 comments: