Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

~* DaH LaMA taK mAiN *~


Ha aa... Lama giler aku tak sentuh bola-bola kiut nih... Lama dah tak golek-golek kan dia... * jangan dipikir bukan-bukan yer *  :p

Malam wiken kat Kedah nuu, sempat jugak golek-golek dia kat lane... Puas aih lepas gian... Sonok bukan main lagi yer kamu... Bertambah sonok game pertama saya menang * si hasben nak tunjuk terer tak jadi * kehkehkeh...

:: lagak pro ::

Tapi game kedua dia gondol balik... Tak pa... Si bini bagi can... Nak main lagi laa wiken nih... Tapi tak de geng aa... Takkan nak main ngan si hasben jer... Tak thrill aa... Sapa-sapa nak join roger-roger ai kay !!!!

:: my BIL yang asyik kena kutuk ::

:: ready to strike ::

:: si kecik tu our pompom girl ::

:: hahahah...menang ::


0 comments: