Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

~* MaKaN MaKaN LePAK lEpaK *~


I've done my masak-masak session yesterday at my home... Ofkos laa attended by mak-mak buyung dan bapak-bapaknya and also include Along as penyeri majlis * seri ker?? * hehehe...

Biasa laa kan.. Kalo makan-makan kat umah ai nih lauk pauk kena masak sendiri... Kalo tak, jangan harap puak-puak nih nak mai... As usual laa kan, balik keja perosah apa ada dalam freeze then masak laa yang tu jer * sori guys, tu jer yang ada dalam freeze aku * except ikan ang laaa Own ooiii.... Ikan kecik pi cari khas kat ang... Satgi ang takmo makan nasi plak.... Sian kat baby tu lapaq * rasa-rasa macam dia takdan lapaq jaa *... kuikuikui...

Gambar??
Sori... Ai kan very da busy dalam dapoq mana laa sempat nak snap-snap bagai... Pastu bila dok bersembang pulak mana laa teringat henpon ka, camera ka tang mana dah * padahai camera depan hidung jaa * okey, tak terlintas okey nak amik gambaq * ayat lebeh sopan gituw *... 

Macam slalu, Own paling last sampai * kali ni excuse accept sebab Along punya pasai hah * next time, no more excuse... huhuhu * kejamkah ?? *...

The very last minute menu :

1. Gulai ikan talang
2. ayam black pepper
3. kailan ikan masin
4. sambal belacan
5. ikan kecik goreng
6. salad

Okey?? Simple jaa kan?? Tak sangka plak licin * stok pirana suma * hikksss...


Very the sorry okey... Gambar takdak... Takdak gambar tak berseri kan blog nih?? hehehe... Aci rewind tak agenda semalam?? * wink wink *


2 comments:

ali-alia said...

weh terharu gila aku ang p bli ikan khas utk aku.. baik ang ternak ja ikan tuh dlm akuarium..takyah p market.. untung2 aku bole p mkn slalu.. hehe

tinakhamis said...

kalo aku tak beli satgi ngidam plak...apa kata ang jaa ternak..ang kan suka...pastu nak makan bwk mai jaa umah aku...sep kos nak beli...muahahhahahaa