Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

~* OvEn BeraSaP *~


Suddenly, it was happened again... Huhhhh... Penat.... Done with 25 pcs cuppies ordered by Yaty, my collegue... Adoww... Aii laa Puan Yaty ooii, awat laaa yang chek pi cepatkan ordered tu??? Penat mak taww... Bersilat kat dapoq bagai... haihhh...

I was at cafe for lunch actually, when received a call from Yaty :

" Tina, aku tak jadi laa balik kampung minggu depan... Aku balik minggu nih "
" Pastu, ape ke hei nyer?? "
" Aku nak cupcakes esok laa... Bleh ker?? Sempat ker?? "

Ada kah sepatutnya aku mengatakan " TIDAK " ??? No...No...No... Bukan pada masa biznez yang nak semakin berkembang nih... " Never say NO okay " .... 

Thinking she is very excited to celebrate her son's 1st birthday, so, dengan hati yang penuh kerelaan, saya buat jugak..... Owhh... Actually, this was her first ordered with me... 

So, hasilnyaa.....

:: nampak simple sangat laa plak for 1 year old boy kan?? ::

:: done with the packaging, but nama Zaim tak nampak laa..sigh ::


Idea last minet di saat kepala tengah tepu * keja banyak tak siap lagi * ..... 


Dear Zaim,

Aunty Tina say sorry banyak-banyak... Sebab plan macam lain tapi Mama kamu last menet nak percepatkan order, so aunti wat takat terdaya hek... Sorry yer dear... Patutnya ada car, cartoon and some more... Marah Mama kamu yer ~~ hikssss * Yaty, ko dilarang sembor aku * :p
p/s: sobonarnya, budak kecik tu tak tahu aper pon... Mak jer yang lebeh...hiksss....

Dahhh... Layankan jer aku yang tengah laloq nih ....


1 comments:

:: the LlttLe mErMaId iS Me :: said...

cuppies nie nmpk cdap sgt2 ..hahahaa