Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

~* SPA pUnYa hAL *~


Exam dah lama dah abih... Tapi, tak kira... Nak cita jugakkk..

Punyalaa azab kome nak tau... Nak amik exam bagai nak masuk gomen staff nih... Yang kedaung nyer, pehal plak teknikal staff pon nak kena exam bagai??? Siap ngan soklan akta-akta bagai... Apekah!!! ??? Adekah aplikasi tu time keja esok?? * mula laa mak limah nak berletiaq nih *

:: suma aku nak taram...tv nak tengok, blog nak hapdet, pastu nak baca lagi... 
al kisah last kali, tungging lena ::

Al-kisah, tertungging langgang laa aku menyetadikan diri kat umah... Di kala malam minggu plak tu... Tekanan okay... Tapi, tak sedaq diri jugak, sempat lagi jejak kaki agenda pecah tanah kat Alamanda tu hah konon alasan ciptaan Alexander Graham Bell nak beli pembaris konon... Citttt !!! Yennaaa deyyy ... Kedai mamak  tepi kat umah tu pon ada juai paa... wakakaka * ada aku kesah ?? * Yang tak tahan tu kan, siap bleh pi dok melangut kat Keni Roge tu tokak ayam sepinggan plak tu... Pastu konon jalan-jalan sebey kedai nak cari kasut heel laa konon * katanya markah penampilan depa amik time nak masuk dewan *... Bidaah... Sapa nak melangut tunggu dok usha sekoq-sekoq masuk dewan nak amik merkah lagi... Tengok baju cap apa, chiffon ka, kain extravanganza ka, isskkkk.... penipu... * tu laa ayat ciptaan POMPUAN nak ukuq mall *

Pagi-pagi sepie dah bangun, wat tawaf keliling umah, pastu agenda siap-siap... Yang paling tak tahan dugaan, time-time nih laa ujan turun.... Sejuk di kala ujung minggu sedapnya tidoq polok-polok suami....tettttt....
Haruslaaa aku berhati busuk kan bila tengok laki aku siap dok berguling langgaq sempadan lagi ataih katil nuh... Teruih kena flying kick suh bangun pi antaq... Alasan ciptaan mak odah, susah parking and nak jalan jauh... wakakaka... Alasan terhebat... Laki pon bangun laa dan pi antaq... Dah laa lambat, jammed plak tu.. Cencorot laa depa nih... Dah tau ada exam, nak wat sekatan apa ke menatang pon lagi ntah.. Tak paham...
Dah sampai dewan, wakakakak laki aku tak leh balik sebab keta kena block  
* padan muka * and thanks jugak sebab kalo dia tak tunggu akibat kebuluq laa aku... Al kisah, ari exam tu dah macam kanak-kanak ribena nak amik exam UPSR... aduhhh... Ramai gilerrr... Ramai rupenya nak masuk gomen ni.... Best ker??

Ha aa.. Tiap kali aku exam SPA, mesti Kedah masuk final F.A kat Bukit Jalil... 2 years back, Kedah menang and aku failed exam... Kali nih, aku mintak Kedah kalah * nak boo ker?? sila laaa * wakakkaa... Ayat penting diri sendiri.... 

AND...............

Yes, Kedah kalah..... Adekah harapan aku passed exam???? TUUUNNGGGGGUUUUUUUUUUUUU ....


2 comments:

Norfazidah Binti Saari said...

apa kena-mengena exam dgn FA cup?

tinakhamis said...

hehhehe...related ooo..tak caya tunggu result exam kuar...