Love shopping, cooking and now ~ blogging ~ Spending entire life with my luvey-duvey hubby... And now praying hard for a baby...
RSS

~* CeNdOL puNya HaL *~


Eyh... Dah penah citer kan pasal makanan sedap kat Uniten tu?? Alaa... Entry lepas-lepas ada...

But, kali nih nak pekena CENDOL PULUT... Sedap wey cendol kat sini... Mohkalokata nak makan cendoi tu kan, mai tang ni laa... Baguihhh... Sedap sama macam makan kat kampung nuu... 
Yang gerai slalu aku dok tala nih hah nama Pasembur Farok... Dia ni asai belah-belah UTARA nuu... Tu yang sedap pelik tu * orang UTARA kan terer masak....kuikuikui *.... Makanan ala-ala mamak ni memang kat dia sedap  
* iskkk...tetiba teringat, teringin plak nak makan * yum yum yum...

Kalo rasa nak makan tu kan, pi laa tala kat Uniten tu naa...

Ni ada kesah laa mak nak cita...
Meh hari kempunan nak makan kan, macam-macam laa jadi... Lain mintak lain dapat....

Aritu punyalaa baekk punya dok nak makan cendoi pulut... Time beli tu pon dok chup-chap-chup-chap dahh * sila pi time orang tak balik keja lagi untuk elakkan jammed kena beratoq panjang *... Baguih punya bungkuih skali pasembor a.k.a rojak bawak balik.... Sampai kat umah, tak dan-dan dah nih tuang dalam mangkuk... Sedut punya sedut, seketoi pulut pon tak naik.... waarrgghhhhhh.... Mak tertipu nokss !!! Kambuih pi kambuih mai, tak jumpa... Pasrah !!! Seb bek ada pasembot...Tibai kaw-kaw...






Peringatan noo... Len kali double check ur order !!


1 comments:

Lady said...

cendol johor jugak paling sedap! hahahah *sedikit murtad di situ*